2014年1月9日 星期四

旗袍的變奏 - 現代及學院篇

2011年4月15日

品牌 - 夏姿







































































重點 - 左 : 左右對稱 , 右 : 拉鍊取代鈕扣


重點 - 背後的鈕扣和鬚鬚






















重點 - 活動企領,除去企領,便是西服款式






















理大時裝設計系講師

區偉文教授作品 - 魚

材料選用類似黑膠綢的布料






















區偉民教授講座撮要:

漢服講求對稱

DESIGNER => CREATIVE,

STYLIST => MODIFY

衣服是美化人體,使人穿著得美。

設計時要做好古今資授集,
特別是和國家民族有關的,
以免產生誤會。

旗袍的代表性在衣領、裙义、鈕扣、衣襟。

有時會覺得西方女性穿著旗袍,

總是覺得欠點韻味,

那是上身的比例比較短,

展現身段的線條來得急速。

另平常我們稱為黑膠綢的是香云紗,

是一種經特別處理的高級中國服衣料。


旗袍的變奏 - 傳統及近代篇

旗袍的變奏 - 名人篇

旗袍的變奏 - 工具篇

旗袍的變奏 - 制服篇

旗袍的變奏 - 現代及學院篇


17 則留言:

  1. 我個補習姐姐都係理大讀設計,前陣仲攞左獎!

    回覆刪除

  2. 呢件好靚,中西合壁

    回覆刪除
  3. 我覺得呢D旗袍仲靚呀!prefact.

    回覆刪除
  4. 我最喜歡背後有鬚鬚果款﹗

    回覆刪除
  5. 嘩~~~ 你d作品好靚喎~~ 我又想整呀~~~ 可唔可以比個紙樣我呀???? ^^ (no.1 & 3)

    回覆刪除
  6. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 好呀, 無問題呀~~~~ 你摘個好日, 話我知, 咁我地未可以相聚囉~~~~ ^^ 話時話, 你有冇中國華服0既紙樣呀??? 做唔到旗袍, 我都想做中國華服, 話晒華服應該唔洗咁貼身, 我諗有free size掛~~~ ^^

    回覆刪除
  8. interesting.... but I can never wear them, too fat

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 殷師奶:
      這些都是現代款式, 好潮的.

      刪除