2013年10月26日 星期六

新玩意 - tatting lace

最近迷上這玩意
Tatting
3d tatting rose

多謝SW教我基本針法
ds, ring, chain
跟著到淘寶買了本書
tatting

跟著這書再練習基本功
然後編書本後部份的圖案
愈編愈有興趣
tatting

tatting

tatting

上網到youtube處找教學
練下練下
竟然可以編到個
立體花玫瑰花
很滿足
 3d tatting rose

上網淘書
順手也淘了這本口金書





39 則留言:

  1. 回覆
    1. Wien ohtria,
      係呀, 所以好想學, 不過好細粒, 得1cm, 已經係用最粗既線了.

      刪除
  2. 我一向好怕用冷同線去做手作既,呢個係我死穴黎。

    回覆刪除
    回覆
    1. May Li,
      d線好幼, 慢慢黎. 不過編到眼花花.

      刪除
  3. 回覆
    1. 常歡笑:
      基本功, youtube好多教學呢.

      刪除
  4. 你鉤到同書個圖係一樣好勁靚呀!

    不過我一向都攪唔掂線同冷,哈哈!原來樓上有朋友仔個死穴係同一樣架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Tracy,
      跟書編, 梗要似啦. d線真係好幼!

      刪除
  5. 好靚呀!之前睇手作雜誌都見過,我試過用繡花線整,不過太細無心機呀
    你是用什麼線做的?
    這個口金書好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Luca 媽:
      就係見靚, 所以學囉.
      用tatting 專用線好好多, 綠色的不是專用線, 有點不順.
      口金書的款好新, 靚呀.

      刪除
  6. 回覆
    1. Stella,
      d線好幼, 真係要有心機至得.

      刪除
  7. 回覆
    1. samwei,
      感謝主, 手藝呢方面又真係幾掂.

      刪除
  8. 整得好靚呀!這玩意會上癮的^^

    回覆刪除
  9. 3 Gucci 好有心機DIY呀!! LIKE~!! ^^

    回覆刪除
  10. 我都好怕咁幼的綫,您自學初嘗試都整得咁靚,真係好叻呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jose,
      係幼咗d, 慢慢黎, youtube有好多教, 跟跟下.

      刪除
  11. 回覆
    1. Carol Leung,
      初階唔係咁難, youtube有好多教學, 用啱tatting專用線, 易編好多.

      刪除
  12. 咁幼細你都做得咁靚,真係叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jackie Green,
      係幼咗d, 慢慢黎, youtube有好多教, 跟跟下

      刪除
  13. 好靚呀, 你啲手作仔全部都咁靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. Luyi,
      感謝主, 手藝呢方面又真係幾掂

      刪除
  14. 回覆
    1. Double Ma,
      就係見到靚, 咪去學下囉. 好好玩.

      刪除
  15. 回覆
    1. Veritas,
      就係見到靚, youtube又有教學, 咪去玩下囉. 好好玩.

      刪除
  16. 好靚呀~
    不過好似好難咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 琪兒:
      係好靚架,可以說易學難精。

      刪除
  17. 好吖,你都做tatting,我曾經花了一些日子自學,做了些小projects就放抵左,最近想做但係手指勞損了,又要停一段日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily.
      你大頭相已是你的作品,很漂白。我還是新手,要多練習。

      刪除
  18. 來看你呀! 你好, 我終於都自己搬好哂喇! 希望唔會到時冇哂啦!
    謝謝分享你的大作!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你搬好拿. 我未得呀, 而家要半手動搬.

      刪除