2013年10月2日 星期三

備份了

昨天決定要跟阿虎來個了斷
今天零晨時份
走到阿虎總部
按下"備份下載"
 心情緊張
不知到何時才收到回覆電郵
因為很多網友
都等頗長時間

今早開郵箱
很開心收到
 "Yahoo!Blog資料備份完成"通知
雖然附件還未開封
不知到網誌是否全部備份
但總好過不知等多久
那封電郵的寄出時間
約在零晨3時多
可能靚芒網誌數量不多
只5百多編
備份時間不需很長

全部5條Links
檔案約共1激
希望在阿虎家的文章
全部齊全

珍貴記錄
瀏覽量達20萬多
多謝各位腦友探訪


22 則留言:

  1. 我備份時得一個download link咋, 好彩似乎冇唔見嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. Luyi, 你的文章數量也不少喎, 得1個link, 比我都驚.

      刪除
  2. 妳就好啦,得5條zip檔案,我有32條呀,睇見都煩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雀后, 昨晚想匯入, 好似要好耐, 無搞到, 可以想像你有幾煩.

      刪除
  3. 我也520個post,但才200M。。。可能相片不多的關係吧。現在也要3個鐘頭,等於以前的30個鐘啦。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tigerz, 我差不多每編都有相, 好在有壓縮才上載.
      搞咩 "現在也要3個鐘頭"?

      刪除
  4. 我都做了備份,但未有恆心整

    回覆刪除
    回覆
    1. Carol,
      昨晚試搞, 好耐都未掂, 要去blog友處參考.

      刪除
  5. 一激真係算少喎,咁你一定可以好順利啦。我都備份左,但未匯返黎呢度。

    回覆刪除
    回覆
    1. May Li,
      昨晚試搞, 好耐都未掂, 要去blog友處參考.

      刪除
  6. 我都做咗備份,嘗試自己搬 Blog 並且順便執吓同重溫吓 D Blog !

    回覆刪除
    回覆
    1. LITZ CHEUNG,
      昨晚試搞, 好耐都未掂, 要去blog友處參考.

      刪除
  7. 啊!我都有25條,都唔知跟住點做!

    回覆刪除
  8. 我都做咗備份啊! 寫了八年, 每三日一篇, 照片二萬多, 全部回歸自己電腦, D相就亂哂龍.
    我已按了輕鬆搬, 成個多月都喺得5%, 可能又失敗喇!
    唯有一等再等下去吧! 這裡的是自己搬, 唔知日後有冇後遺症啊! 謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy Li,
      我無你咁耐, 但都想留下, 搞唔掂搬, 留在電腦, 日後自己睇番都有個回憶.

      刪除
  9. 我的blog備份後支離破碎,唯有自己慢慢搬...=="

    回覆刪除
    回覆
    1. Teddy Kiu,
      我的備份有D亂架, 如果匯入唔掂才手動搬, 到時就要揀黎搬了.

      刪除
  10. I got mine too. I had 4 links. It took them a couple of hours to prepare mine, not bad at all. However, I haven't looked at them yet. I hope everything is still there.

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 未搬, upload要用好多時間, 間中做少少, 有排.

      刪除