2013年10月30日 星期三

趕製月下貨

中秋節已過
趕製月下貨

天氣漸涼
趁還有陽光熱力
趕製熱帶feel 的長上衣/短裙
參考款式 style book 春季 p.122

靚芒不愛穿太寬的衣服
修改了部分尺寸
胸圍: 前 + 2cm 後+3cm
後領口收窄改為11.5cm


這件衫的特色:
前領口 > 後領口
形成墜領效果

後胸圍 > 前胸圍

非一般前後分配
收藏時要3摺疊又或掛起來

原設計是暗領貼
心思思改了做明貼+壓線
但又偷懶 做單面
有點不完美

天氣再涼的話
便要收起這條花花衫了

20 則留言:

  1. 個款同啲花都好靚, 但你講的縫紉名詞我都唔識。

    回覆刪除
    回覆
    1. Luyi,
      個花有熱帶風情feel.
      無乜特別縫紉名詞喎.

      刪除
  2. 回覆
    1. samwei,
      謝謝讚美. 這件可當長衫或短裙著, 一衫2著.

      刪除
  3. 回覆
    1. Jackie Green,
      一見匹布就喜歡, 所以買下來.

      刪除
  4. 好靚的花花衫呀,其實我覺得冬天可以穿一件樽領衫再穿這件在面呀,好似個model咁!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. Litz Cheung,
      過獎啦, 有好多地方偷工減料呢.

      刪除
  6. 我唔識做衣服,你好專業呢!

    回覆刪除
  7. 靚芒:
    ~件衫好colourful, 着起上黎實精神晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky,
      花碌碌, 好醒目, 個個都讚靚.

      刪除
  8. 花花布料款式越簡單越好!

    回覆刪除
  9. 我終于找到你了。。嘻嘻。 最近又車衣了。。 發現生疏了很多。。 有問題想請問你, 我車的時候綫會束在一起,要拉拉,才會直。。可以告訴我那裏出錯嗎? 鬆緊是5, 車薄棉布。 綫濶2.5. 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. clee,
      你從前的網名也是clee?
      鬆緊一般調校至中間。如緊,便要調鬆直至不束起。
      車薄布要用幼針,幼線。

      刪除