2014年1月9日 星期四

旗袍的變奏 - 工具篇

2011年4月4日















這些工具在學造旗袍時
除了海尺,全都有齊。















粉線袋要自己造的。















靚芒小時候家中也有這些古老的熨斗和水壺。















各式花鈕








15 則留言:

  1. 嘩!做旗袍要咁多工具,俾我覺得好難呀!

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2011年4月6日 凌晨12:40

    古老的熨斗和水壺, 古董呀, 發啦你

    回覆刪除
  3. 勁呀~ 家陣香港都好小呢d師傅啦

    回覆刪除
  4. 唔係成件用手針做架下嘛...... 點解要咁多架生, 點解要手針 ?
    唉....有機會, 我都好想學呀..... 係咪要自己出紙樣架 ?

    回覆刪除
  5. 花鈕好靚, 我好喜愛中國服飾架.

    回覆刪除
  6. 咁多件工具,我只係得個鏝頭咋...短過你張相嗰個一截...
    D花鈕好特別,你識唔識整呀?
    你有冇睇過呢本書?

    回覆刪除
  7. 鏝頭係指個熨架....你無理由唔知咁叫架....
    你就好LA,買到本書,我之前喺台灣書網訂,但訂唔到返尼,但又唔係絕版,只係覆書商冇貨..
    我喺LIBRARY借過尼睇,本書都算唔錯,講得簡易明白...
    大6出版既書,喺呢方面講得好求其
    我有本書係教扭D中國結, 曾經玩過下, 不過而家已經唔記得點扭LU.

    回覆刪除
  8. 工記MISS教係叫鏝頭,所以我先知 我咪以為識造衫既實知囉.
    本書台幣600元...但我喺HK買唔到,所以先搵台灣ONLINE BOOKSTORE,FEEDBACK係書商冇貨,但間店又冇話係絕版,我好失望...
    嗯~有時間,又值得,我實去.
    個鏝頭都唔係阻好多位...只係要小心存放囉, 因為係木, 2條木(腳)中間有1條鐵添...間房濕氣重,就一定要開行抽濕,我怕個鏝頭/繡花車會發霉&壞
    我呢隻短過你張相嗰個少少KA~上年去日本時難得見到, 心思思諗左成晚,第二日臨上機前再衝左去間舖度買左佢返尼,好貴呀.6000円,仲要係HANDCARRY上機. 不過我好開心, 因為喺HK搵左好耐,都搵唔到邊度有賣. 同款有隻係鐵做KA,襟擺D,不過太重LA,都唔知點樣拿返HK.
    除左呢個款之外,仲有其它外型&SIZE既鏝頭,但我鐘意呢款多D
    工記用嗰款同我呢隻差唔多樣,所以我好鐘意呢隻.
    我知道可以自整一個尼用,不過我懶,我都係鐘意現成買一個返尼用開心D.

    回覆刪除
  9. 以我認知, 呢種鏝頭用尼熨鼓狀既野多, 旗袍就梗係唔多啱用LA
    咁你屋企都好大喎, 連熨床都有呀???
    我唔係有心, 我係貪心.呵呵.
    600台幣係書價咋...仲未計運費呀........計埋都差不多HKD200 啦.....好可惜我都買唔到, 貴唔貴都唔關我事......

    回覆刪除
  10. 塊木板駛唔駛加熨棉呀???
    好可惜,我屋企張床唔係木板,係一排木魚骨(IKEA買既...)夠CHEAP

    回覆刪除
  11. d花鈕好靚好特別啊~~

    回覆刪除