2013年9月2日 星期一

取消留言驗證

取消驗證
為了方便留言
請取消驗證如下 :
在網誌版面右上角按"設計"
按左欄[設定]
下兩欄有
[文章和留言]→
[顯示字詞驗證 ? ] →
設成 → [否] → →
右上方按→ [儲存設定]

14 則留言:

  1. Hello, 請問點樣follow你個新blog架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呀,淨係係g+度following, Blogspot唔識加。

      刪除
    2. 你搵到點樣follow 別人的blog 沒有?

      刪除
    3. 未啊, 我仲係吾知, 謝謝你, 我剛剛跟左你個blog去取消驗證啊, 你有時間可吾可以check check啊, thanks. ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 點你個相,去咗g+, 無咁方便睇blog, 唔知有無好方法?

      刪除
    2. WEISAM,我ADD到你啦,不過要用g+才可留言。。。所以我沒有留言呀

      刪除
  3. 靚芒,我終於找到你啦!!!!

    回覆刪除
  4. 我都覺得個驗證好煩。

    回覆刪除