2013年9月9日 星期一

熱門文章 - 圖片縮圖

已經設定了
文章標題及圖片縮圖
不知為什麼
不見縮圖
請各位高人指點一下

我找到原因了


11 則留言:

  1. 我用新blog未習慣, 我都要慢慢學.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用用下,我覺得blogger 的功比阿虎好,不過初黎步到,好多嘢要找,都幾忙下。

      刪除
  2. 用用下,我覺得blogger 的功比阿虎好,不過初黎步到,好多嘢要找,都幾忙下。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 撞撞下, 識多D, 仲有去blog友到睇下偷師.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我同google分咗 家, 入黎應該無咁難.

      刪除