2013年7月16日 星期二

畢業了

昨天DSE放榜,
有人歡喜有人愁.
如今孩子真幸福,
每次放榜都有父母在旁,
陪伴等候消息.

想當年,
靚芒放榜時,
只是和同學仔一起回校,
考得好的同學當然開心,
考得不好的同學,
雖然心情一定不太好,
但不至於像現在的同學那樣,
傷心不已。
各位同學,
社會還有很多出路,
不要灰心。

教會的K弟兄,
經過幾年的神學課程,
終於畢業了,
邀請我們出席他的畢業禮。


畢業禮在九龍城浸信會舉行,
大伙兒約了先在旺角吃晚餐。
我們要平,靚,正,快,
有人曾到民華吃過,不錯,
一於就在這裡吃吧,
吃完去城浸又方便。
快快點餐,
快快吃完,
快快起程。

這店的豬潤快餐很出名,

跟個厚多士,配熱飲,
只是$35,算抵食,



還有中式點心可供選擇。




畢業禮結束,
坐小巴到旺角轉車回家,
聽到小巴司機在對講機大聲說,
"耶穌派糖",
哈哈,我猜到這暗號的意味,
司機大哥,
希望你們到城浸接客,
不只賺到錢,
也可以接到天父的禮物,
賺埋永生的大禮。

14 則留言:

  1. 通粉好吸引呀!
    "泒糖"諗唔到係咩意思添!

    回覆刪除
  2. 你說得好對 [社會還有很多出路} 不用太失望!

    回覆刪除
  3. 讀書求學問, 跟出來社會做事是兩回事啊! 真正出過力, 問心無愧要勇敢面對, 不合格又如何, 並非絕路啊!

    回覆刪除
  4. 宜家成街都係大學生, 食腦同識做人可能比學歷更為重要.

    回覆刪除
  5. 依家的餐廳食物真係多元化。

    回覆刪除
  6. 靚芒:
    ~只要自己用心讀過, 對得住自己就得!!你朋友好好學, 完成啲神學位.
    ~依家茶餐廳, 啲食物好多選擇, 有點心食添!! 唔洗去茶樓都得啦!

    回覆刪除
  7. 求主紀念那位司機大哥。

    回覆刪除
  8. 同學們加油

    回覆刪除
  9. 現今學生不易做呢

    回覆刪除
  10. 是豬潤配通粉嗎?好港式食品呢!

    回覆刪除
  11. 食物好吸引啊, 想試下豬潤通粉.

    回覆刪除
  12. i love sew and show2013年7月20日 凌晨12:51

    我係尼間浸信會受浸架.

    回覆刪除
  13. 黃師奶廚藝小百科2013年7月20日 凌晨2:21

    上當年~我媽都陪我2個家姐搵學校~~好辛苦架~大熱天時周圍去~

    回覆刪除
  14. 我用幾隻不同牌子既花肥既, 有隻叫Baby bio,(其他都係雜麥牌) 其實邊隻牌子花肥都ok架, 我試過一盆蘭花用左兩隻不同花肥, 都ok. 可以去有買蘭花既地方, 都應該找到花肥賣啦.^^

    回覆刪除