2013年7月1日 星期一

放暑假

Cf 的神學課程又到學期尾,
放暑假啦,
一齊到灣景國際酒店,
吃下午茶自助餐,
賀賀佢放暑假同升班.

同佢打氣,
預備下一年度課程.

收費 $128, 加一另計,
又不太貴喎.
今次主題係芒果戀曲.


看看有什麼好吃食的,
入門即見一大櫃moven pick雪糕,正。


三入行,



什菜沙拉, 新鮮!


靚公愛吃粥, 粥底唔錯.


生滾湯麵, 自選配料, 好味!



這碗淨餸.


下午茶主角, 甜品.
靚芒細心用朱古力噴泉包棉花糖,
做了脆皮棉花糖.



西點 及 雪糕.




以百多元的價錢,
有這般服務,

只是坐位不是十分寬敞。
同時第二個鐘,
食物補充不快.
相對courtyard by marriott,
都算抵。

18 則留言:

  1. 好似唔錯咁喎,起碼抵食吖!

    回覆刪除
  2. 芒果做主題,正啊

    回覆刪除
  3. 而家咁0既價錢,有咁多款都算抵

    回覆刪除
  4. 128抵食啦,好過食餐蛋飯

    回覆刪除
  5. ok la............

    回覆刪除
  6. 百幾蚊有movenpick好抵.

    回覆刪除
  7. 百幾蚊真係抵食呀!

    回覆刪除
  8. 靚芒去食芒果戀曲下午茶
    不過價錢都幾抵既!最主要佢重有movenpick 食,正吖!!

    回覆刪除
  9. 好抵食, 有鹹點又有甜品

    回覆刪除
  10. 百幾蚊好抵食呀!

    回覆刪除
  11. 黃師奶廚藝小百科2013年7月2日 晚上11:17

    我覺得moven pick雪糕好好味~我鍾意食朱古力味~!

    回覆刪除
  12. 超抵食啦,一定好過食餐蛋飯!

    回覆刪除
  13. 幾好呀! 謝謝分享啊!

    回覆刪除
  14. 多謝你探我。我現在忙於寫書,有關自己減肥美容的實驗結果,我嘗試不同的減肥美容方法,看看那種方法對自己有效。我寫好會在費師奶的網發表。

    回覆刪除
  15. 有moven pick雪糕, 抵番!

    回覆刪除
  16. 甜品自助餐好正,未試過呢!

    回覆刪除