2013年7月29日 星期一

2012 旅遊第二擊

舊年趁護照到期前,
去了2次旅行,
第一擊, 2012年7月尾到台灣.

但到今天才開始寫
第二擊的3國遊,
2012年9月中,
英國, 西班牙-Barcelona, Dubai遊,
相對台灣遊, 今次隔了很久才寫.
因為, 在台
灣遊玩時,
靚芒每天晚上都有寫下簡單行程記錄,
今次卻沒有,
日子久了, 有點失憶,
要花多些時間記憶及整理,
以後旅行,
真要天天寫日記,
方便日後整理.

出發了, check in.
大,中,小旅行箱各1件。


入閘後, 拍下登機閘的路牌.



第一站不是Dubai,
只是轉機,
因為
阿聯猶航空不收燃油附加費,票價比其他公司平超過1/4,
所以選乘這公司.
而最近有調查最安全
航空公司,
它排名第4, 值得選乘.

到達 Dubai 機場,
有介紹當地名勝的海報,
在高樓上的網球場,
你夠膽在上打球嗎?
靚芒畏高, 怕怕, 不會試.

很大部的電動車, 方便行動不便的乘客.


紀念品店,

有趣的人型瓷娃娃,



擦、擦、擦, 看燈神會否出來.


這個機場真的很大,
看這個商場指示圖,
齋行, 一來一回,
要十幾分鐘,
如果要細看各店鋪,
不知要花多少時間呢?
終於等到時間轉機了,
可能是停機坪太大,
要轉乘巴士到很遠的地方上機,
車程需時20分鐘.
航機乘客要分開乘坐多部巴士.

這輛是乘客還未下車上飛機,



這輛是靚芒乘的,
靚芒正在樓梯上,



乘客登機.


靚芒覺得阿聯猶的飛機餐,
相比其他航空公司的好,
餐牌都靚過人.


它有提供中東餐,
不妨一試, 真係一試.
可能不會花錢在香港試食,
在飛機上, 可以試下.
不過, 各人口味不同.


經過7小時機程, 到達英國Birmingham.
有人接機, 扮下香車美人.





路上看到一輛特長車子,
看到車頭有緞帶嗎?
原來是結緍車,
旁邊有新人在拍照,
這是特長新娘車.



18 則留言:

  1. 嘩! 去完十個月咁滯! 花時間寫, 讓大家分享

    有人英國接機

    回覆刪除
  2. 你好勁~~過左咁耐先寫仲可以咁詳寫~~
    如果我唔即刻寫我怕我會唔記得哂~~~

    回覆刪除
  3. 在高樓上打網球,我企上去都腳軟。

    回覆刪除
  4. 特長新娘車非常特別, 未見過呢﹗

    回覆刪除
  5. 特長新娘車..真係好長呀

    回覆刪除
  6. 寫回憶錄真的頭痛

    回覆刪除
  7. 轉機尚可, 中東地方我真係唔敢去玩呀.

    回覆刪除
  8. 阿聯酋的飛機餐真係唔錯架.

    回覆刪除
  9. 我有次見過一個粉紅色長車.

    回覆刪除
  10. 高樓上打網球...D波打咗落去點算呀?

    回覆刪除
  11. AIYAAA。。。你應該停一停去DUBAI玩1﹣2日嘛!

    回覆刪除
  12. 黃師奶廚藝小百科2013年7月31日 晚上7:26

    嘩~乜架車真係咁長O既~

    回覆刪除
  13. 免燃油付加費真抵

    回覆刪除
  14. 我喜歡他們空姐的制服~

    回覆刪除
  15. 原來啊聯猶係收額外付架費,咁抵好多

    回覆刪除
  16. 我有買神燈做紀念品

    回覆刪除
  17. 我都覺得阿聯猶航空的飛機餐非常有水準, 好過國X、港X好多.

    回覆刪除
  18. 我想坐A380大機, 咁就坐阿聯猶番香港, 但返曼谷太夜係半夜近一點, 內陸機飛番清邁最遲係十點, 除非諗住留曼谷幾日, 否則都唔再坐EK.

    回覆刪除