2015年5月30日 星期六

抓角尺

2011年10月9日
這個是靚芒做的抓角尺,



靈感來自它,





工作上要用它來訂製不同比例的相片,

將方格劃成等份,


便可以用來度抓角了。


如何使用?


車好袋的2邊,對好側骨及袋底部中線,


直線對準袋的中線,

尺上的數字等於抓角底的闊度(cm),




移動抓角尺至所需闊度,



把尺的斜邊對齊袋的斜邊,


在上劃出車縫線。


車好,反好。



再來一次示範,

車好底袋的2邊,

對好側骨及袋底部中線,

直線對準袋的中線,



尺上的數字等於抓角底的闊度(cm),


移動抓角尺至所需闊度,


把尺的斜邊對齊袋的斜邊,


在上劃出車縫線




車好,反好。



請到fan page 留言索取檔案



14 則留言:

  1. i love sew and show2011年10月9日 晚上8:41

    好實用,雖然甚少做包包但都會做把尸玩玩,多謝分享.

    回覆刪除
  2. 其實你係用咩黎劃响塊膠片到架, 我想教我徒弟, 因為真係好實用

    回覆刪除
  3. 幾有用喎~
    我買左本古書呀~講旗袍/國服ka,好正ka :)

    回覆刪除
  4. 呢個好實用呀!

    回覆刪除
  5. so so so good idea !!!....TKS!!!

    回覆刪除
  6. 好正好用..........

    回覆刪除
  7. 真係好用, 對角用最合適. :)

    回覆刪除
  8. 我嗰本係78年出,好耐歷史Lu ,你有冇download尼睇呀?「棉襖」我聽阿媽講過下點整,同你講既差不多,曾幾何時都想過報讀ka,不過呢啲特別課程既學費有少貴,所以冇報到。上堂係好過睇書,睇書就當係多份notes 得閒慢慢睇囉,又可以收藏。^^ 丫,工記冇左棉襖course一段時間la,可能時候未到。

    回覆刪除
  9. 好實用呀,我呢個懶人有無份呢?so_pansy@yahoo.com ,多謝先!

    回覆刪除
  10. Pandora 香傭講法文2011年10月17日 中午12:26

    high tech ar!!

    回覆刪除
  11. 多謝分享!我未學過基本基礎,睇唔明.................? 未到這個水平啊!! :(

    回覆刪除
  12. 好實用的工具,多謝分享,更多謝soft cpy, 私人回應電郵地址!

    回覆刪除
  13. Janet~~janetfong319533@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  14. Hihi 我無意中睇到你個blog 你好叻呀 :)
    我email: tsang_rachel@yahoo.com.hk
    仲想問下你係邊到學車鏠架?

    回覆刪除