2014年3月21日 星期五

工具書 - 旗袍專技

2011年6月21日

很久以前買的 - 旗袍專技


購物單還來夾在書中,原價$200,有八折。

目錄




燙拔圖解。

花鈕。


各式滾邊。

當然有教劃旗袍紙樣啦。

想看靚芒的旗袍作品,

19 則留言:

  1. 做旗袍,勁呀! 等你作品.

    回覆刪除
  2. 呢本書都唔平啊!

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2011年6月22日 下午1:35

    等你

    回覆刪除
  4. wa.....我諗你屋企好多呢d書呀

    回覆刪除
  5. 訂唔到LA...............今日書店既人打俾我, 話訂唔到.............
    你除左呢本, 仲有冇其它旗袍書呀???

    回覆刪除
  6. 除左結婚著過旗袍,我諗都無乜機會再著……

    回覆刪除
  7. 現在好少人著旗袍,所以,做多d時裝俾大家睇呀!

    回覆刪除
  8. 靚芒: ~旗袍....我返學着過and以前義務model着過外,之後, 都無咩點着過旗袍啦!! ~你好有興趣係縫紉方面呀!! 連旗袍都打算自己做!

    回覆刪除
  9. 幾時整番套俾自己?

    回覆刪除
  10. 好厲害哦!旗袍好考功夫呢!

    回覆刪除
  11. 啞老師, 靠得住!
    想睇你貼身修腰多一些喎!

    回覆刪除
  12. 我好鍾愛旗袍架,在香港做一件要成萬蚊呀,你好勁呀

    回覆刪除
  13. 可唔可以問吓呢 ? 我都有喺圖書館借咗呢本書 , 從上面 "實用拔湯" 個副圖為例 , 佢腰嘅側縫綫不圓順有棱角 , 湯咗之後真喺可以好似副圖可以變形 ? 好似講到可以令布有凹有凸咁嘅 ?

    回覆刪除
  14. 我昨天收拾東西,找到幾塊靚靚旗袍布(保存得好好,仲有金银線的绸缎),就係見到你做得好靚;心思想玩呀!但又怕浪費了靚布!!請問我應從那方面着手先??

    回覆刪除
  15. 我就無著過旗袍,見人家著就好靚!

    回覆刪除