2012年6月29日 星期五

姊妹口金班 - 2012

教會姊妹想學造口金,終於約齊人開班了。
原想教她們打底口金的,
但到最後發現,
抓底對她們來說是有點難度,
所以把打底口金紙樣修改一下,
變成現在這個2片口金,容量比一般2片口金大。


一枱都是材料和工具。
藍色那個是姊妹在網上購買的材料包,
在沒有人指導下完成,手工及各方面就.......,哈哈哈.......。


學習速度有快有慢。


上口金扣了。
未完上口金扣的作品。

上了一半口金扣。

學生也有自家品牌的。

部分學生展品。

這是其中一個乖學生在家再造的作品。











36 則留言:

  1. 女孩子真愛做手作!

    回覆刪除
  2. 有你指導下成品當然好啦! 喜歡那個淺粉紅粹花, 好少女feel.

    回覆刪除
  3. 高手!當真!果然!

    回覆刪除
  4. 全部做得超靚.

    回覆刪除
  5. 好靚靚,明師出高徒。

    回覆刪除
  6. No comment !

    回覆刪除
  7. 可惜笨笨冇既天份呢 我都好想學呀 >_< ............. 但係怕 "激c師傅"

    回覆刪除
  8. 幾時偷偷咁買D 咁靚既布布架 :P

    回覆刪除
  9. 一大班人玩,真係好開心

    回覆刪除
  10. 哇~啲和布好靚我好鍾意呀~係邊度買㗎?
    多啲人人一齊做手作真係幾好玩㗎~~

    回覆刪除
  11. 我想學呀,幾時會開班???

    回覆刪除
  12. 嘩~~好西利呀!!我都好想整返一個嫁

    回覆刪除
  13. Molly 公路之星2012年7月19日 下午3:13

    好可愛~~想問d布响邊度買到?

    回覆刪除
  14. 好利害, 整得好靚

    回覆刪除
  15. These works are amazing!
    我利用純銀線和天然半寶石創作了很多不同種類的飾物,希望與網友分享

    回覆刪除
  16. 很和風的小錢包!

    回覆刪除
  17. 可以來我個BLOG 睇睇嗎??唔該

    回覆刪除
  18. BB 都啱,謝謝。

    回覆刪除
  19. 好得意bor,係邊間教會開班?

    回覆刪除
  20. 人若軟弱就是自己最大的敵人, 人若勇敢就是自己最好的朋友。
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下

    回覆刪除
  21. 你地整呢D真係好靚呀,我呢邊有呢種布賣,又見過口金扣,不過唔知自己學會唔會好難呢?

    回覆刪除
  22. 原來呢個係叫口金@@

    回覆刪除
  23. 做口金送俾人都唔錯架,上年聖誕,我就做左幾十隻黎當聖誕禮物,做到索晒氣。

    回覆刪除