2012年3月27日 星期二

非法入境者


This is my dream car!




友人不要這工業衣車,
趁靚公不在家,偷偷運返。
心情非常興奮。
日後可以進行重型車縫了。
哈哈哈......

25 則留言:

  1. 以前我媽媽都有類似的衣車.果陣時賣咗出去呀!同埋,等你重型的作品.

    回覆刪除
  2. 殷師奶 HeBi Yuen2012年3月27日 晚上9:40

    我媽以前都車野架~恭喜你呀,日後可以車乜都得

    回覆刪除
  3. 嘩, 呢架車, N年前我老家都有, 好似仲舊少少嘅款. 我呀媽做女時係"扎骨"女工呢!

    回覆刪除
  4. 呢啲車先好車㗎!不過,咁大件非法入境,你屈佢響邊呀?

    回覆刪除
  5. 又有新玩意﹗

    回覆刪除
  6. 當年我做製衣廠,唔知係咪呢架呢!

    回覆刪除
  7. 羨慕C禾啦........

    回覆刪除
  8. 靚笀:

    -我媽媽以前都係用依部衣車,我諗依個款而家都唔出.
    -依架衣車,唔細,偷運完,靚公好難唔知,靚公有有依依餓餓?

    回覆刪除
  9. 好大個啊, 放係邊到先無人發現啊?

    回覆刪除
  10. 期待看你作品~~~

    回覆刪除
  11. 但返左屋企之後,佢總歸知道個播,冇反面咩?

    回覆刪除
  12. i love sew and show2012年4月2日 凌晨1:39

    好呀!多左件新玩具,你實好唔得閒啦.

    回覆刪除
  13. 喂~開工啦~~~ 呵呵呵

    回覆刪除
  14. 呢部新玩具你有排玩呀

    回覆刪除
  15. 勁呀 早幾日我用針手縫 都拮親手啦 笨笨真係冇用

    回覆刪除
  16. 晚安呀!祝你復活節愉快,精彩度過每一日!

    回覆刪除
  17. 佢屋企咁多部衣車, 可以開班做教室啦

    回覆刪除
  18. 你就好喇,有部咁正嘅衣車,我都想有呀,家用車真係車唔都啲厚身嘅袋呀~~

    回覆刪除
  19. 好朋友午安呀!今日好有假期氣氛,我都好想快啲放假呢!祝你復活節愉快,好好享受長假期!

    回覆刪除
  20. 靚芒:
    我家幼時,都有這架工業衣車, 我阿娘就係用依架衣車, 車衫仔比我, 移民前, 送了給人了!!我阿娘現時雖買了新款衣車用, 但她仍喜歡你相中那款衣車。

    回覆刪除
  21. 嘩!正野嚟架~~! 為你開心啊!!!

    回覆刪除