2013年8月9日 星期五

和風併布袋

BC 去台灣旅行時買了些布回來,
要學造tote bag.

這些棉麻布料的質素比淘寶的高很多。

靚芒提議她造併布,

因為這2匹布的藍色實在太相襯了,
出來的效果1定比單色漂亮。


BC 用心地裁。





BC 小心翼翼地車縫。




壓線這個工序很考功夫,
縫線要車得直, 又要平行縫邊。

在靚芒指導下,

BC 超水準完成。






袋身兜兜見雛型,

只欠手挽。



BC 很快把手挽完成,










靚芒很滿意BC造這個布袋的手工。

37 則留言:

  1. 一定好耐用啊! 靚靚呀?

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩 !! 做得好靚呀

    回覆刪除
  3. 有你指導, 用心裁和車縫, 得以超水準完成

    回覆刪除
  4. 勁呀...巧靚呀~~

    回覆刪除
  5. 大師教出來的徒弟仔都好叻喎, 個袋袋好靚!

    回覆刪除
  6. 條壓線好有專業水準,犀利呀!

    回覆刪除
  7. 自己做的袋,獨一無二,好靚呀!!!

    回覆刪除
  8. 靚芒〜 你個袋袋做得好靚呀!而且包寶唔會同人撞款,我都好想要一個呢!

    回覆刪除
  9. 這個袋好實用,又防骯髒。

    回覆刪除
  10. 嘩! 入嚟得太遲, 好喜歡睇巧手工藝.

    回覆刪除
  11. 嘩!真係好好手勢啊,重好靚添

    回覆刪除
  12. A very nice and durable tote bag!

    回覆刪除
  13. 布的pattern很靚,有高手指導製成品超水準啦!

    回覆刪除
  14. 獨一無二的TOTE BAG,好靚呀

    回覆刪除
  15. 好靚呀! 手工好好呢!

    回覆刪除
  16. 靚袋喎!

    回覆刪除
  17. 我唔識用衣車,只識手縫,所以超慢!

    回覆刪除
  18. 好靚, 其實我都想學車嘢

    回覆刪除
  19. 吳太-「玲」感蛋糕2013年8月14日 凌晨2:36

    獨一無二

    回覆刪除
  20. 好靚呀!併布好襯呀!

    回覆刪除
  21. 靚芒:
    ~你一做, 就做得好快手, 個袋好實用呀!!

    回覆刪除
  22. 以前我好鐘意做壓線呢步,壓得好直好靚架,但要用工業衣車先得,我依家部家用衣車隻靴冇線可以跟,好難車得直呀。

    回覆刪除
  23. 獨一無二﹗ 靚﹗Happy weekend!!

    回覆刪除
  24. 謝謝你的分享,很漂亮的自家製拼布袋!

    我也寫了一篇無痘之膚的文章,有空來看看丫   ^_^

    回覆刪除
  25. 布料好令, 好和風. 自家制的...一定好野!

    回覆刪除
  26. 有無去深水埗警察局對面的小療屋貫布呀? 好多選擇呀!

    回覆刪除
  27. 台灣啲布料真係靚好多,我都買咗啲返嚟整口金

    回覆刪除
  28. 好靚, 又獨一無二...

    回覆刪除
  29. 黃師奶廚藝小百科2013年8月26日 晚上11:25

    個袋好靚呀!~~出街又唔會撞~正~!

    回覆刪除