2012年11月9日 星期五

未到聖誕先興奮

EL聖誕化妝套裝上市了!
Photo: 想為朋友送上聖誕禮物前,先送一份驚喜大禮畀自己?

每年聖誕限量推出嘅Ultimate Color 專業彩妝系列,將會由今日起喺我哋各專門店優先發售,而其他專櫃亦會喺11月2日起開始發售。妳都一齊以迷人嘅妝容,為今年聖誕增添更多色彩啦!

*購買任何彩妝產品滿HKD580(優惠套裝除外)即可以HKD580換購。
*數量有限,售完即止。
*西武朗豪坊未有發售。
專門店圖片

年都會買一套EL的化妝套裝
幾個星期前粉底用完了
都是以貨版頂


就是要留待這時買粉底換購套裝

上星期在網友luyi看到她買了

今個月終於在香港發售立刻買套。

今年的色彩沒有往年的多,
但設計卻比較實用,
脂及眼影粉襯好兩個色係,
可以放進活動化妝包內,很方便。


購物真開心,大減價,買兩對矮跟鞋。



甥仔結婚,要給靚姐揀布造禮服

有點像金銀繡,很有氣派。



揀開布,怎可以不給自己揀四呢,
花花薄幼登芯絨,
原價$20/碼,原想買3碼,
老板娘話不散剪,要買下全部,$15/碼,
量度後共有6碼,最後實收$80,又平了。



到書店看書,
手痕痕又買,手書、裁剪書、工具書有排看。

16 則留言:

  1. hehe...shop 得好開心喎

    回覆刪除
  2. 你都好興趣裁剪, 以前我咩衫,褸,裙,褲都會自己做, 而家好懶啦!

    回覆刪除
  3. 收穫豐富, 買得開心。

    回覆刪除
  4. 你買嘅真係好平呀!

    回覆刪除
  5. Pandora 香傭講法文2012年11月10日 下午1:38

    我睇人購物都開心^^

    回覆刪除
  6. Luca媽@Azerbaijan2012年11月10日 晚上11:57

    我都好想shopping呀,不過呢排都係網上購物

    回覆刪除
  7. 收穫豐富啊, 我好喜歡d布.

    回覆刪除
  8. 靚芒:
    ~十一月已經X'mas shopping!! 真開心!!
    ~你真係買咗好多呀!! 好多make up

    回覆刪除
  9. 收穫豐富呀! 你同我一樣拎埋佢支粉底sample. 你姐姐有你幫佢整禮服真幸福.

    回覆刪除
  10. 呵呵, 睇到你呢篇, 開始感受到聖誕氣氛了...

    回覆刪除
  11. 可以自己做衫....好羨慕呢!!

    回覆刪除